KEK KAK AISHAH...

26 April 2010

Kek hantaran yang diletakkan dalam dulang hantaran yang dihias oleh pak andam kut..he..he..

Antaran hantaran lain yang dan aku snap...cantik woooo...simple, sikit, tapi meletop....mcm artis..klu aku kawen dulu sampai 24 bekas...penuh la sekerat umah untuk letak hantaran saja...

Ni haa...kep aku standing elok jaa dalam gambag...klu tgk luag mau xsenang duduk..smbil suap nasi kenduri sambil mata dok perhati.....takut la nt ada yng langgar meja trus tumbang kep aku tuh..ishhh...ada plak makcik2 tu tegur..."eh..eh..kek tu senget..!!" risau aku... tapi alhamdulillah...cal pengantin dia kata kek semuanya selamat....aku tnya selamat apa..? selamat laa xtumbang, sempat posing potong kek...dan dah selamat tingkat bawah tu di ngap oleh famili dia ...dia simpan tingkat tgh dan atas utk posing pakai gaun plak..hee..hee..aku pun rasa selamat jugak...nasib baik xjd benda2 yg x di ingini....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Rizaida Home Bakery Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino