AWARD...INTAN BAKES

30 Mac 2010

=====================================
Salam semua.....
ini adalah award pertama yang penah aku dapat..walaupun br setahun setengah buat blog nih...byk lg rasanya kena repair here and there.....tiba2 dah dapat award ..datang dari kak intan..tq kak...sudi share dengan member cyber yg lain...kat bwh ni plak syarat2 yang kena patuhi setelah dapat award ni...he..he..ingatkan free..
======================================


~Buat 1 entry tentang award nie...
[ dah buat pun ]

~Ucap TERIMA KASIH dan letak link pemberi award pada entry tersebut.
[ sangat2 tengkiu kepada kak intan yang sudi share award yang orang bagi kat dia ni dengan blog aku...kak intan ni juga aktif dalam perniagaan maya membuat kek dan tart..kalau nak tgk blog k. intan ni klik je.. www.intan-bakes.blogspot.com ]

~Senaraikan 10 blogger sebagai penerima AWARD

~Beritau penerima award, supaya dia tau dia adalah penerima award
[ dah bagitau...]

~Senaraikan 7 perkara tentang diri anda...
[suka sangat buat kek yang cantik dan kemas...dan sedap..]
[ aku xpenah pi kelas / blajag wat kek...tiba2 ja leh wat kek?]
[blogger ni {aku} xlaa beautiful sgt kot...]
[ ada sorang baby girl 10 mth yg sgt aktif dan sweet ]
[ suka masak sambai tumis udang+petai...tp xeti masak gulai..hu..hu..]
[ suka makan pedas ]
[ menjalankan bisnes kecik2 kt umah..alhamdullilah...ada jg tempahan sikit2...tq kepada pengorder yg sudi order dan percaya kat aku nih..tqvm...]

0 ulasan:

Catat Ulasan

Rizaida Home Bakery Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino