KECEWANYA AKU...!!

30 Oktober 2010

Salam Semua....
Di sini aku ingin meluahkan rasa kecewa yang amat sangat..!!! disebabkan oleh order kek yang ter'miss'...ceritanya mcmnih.....
Ada message dalam fb aku dari nurzaiti yang nak order untuk 30hb 10 nih....aku reply message tu xdak balasan pun...esok tu aku sms dia baru dia reply...so....jadi la order...dalam emel aku ada bg contoh kek yg saja aku nak buat bagi kat Zetty nih..harga murah la...aku ingat ada barang lebih leh buat kat zetty nih lebih skt..
Dalam emel plak aku pi tulis date 31/10 dan zetty pun dah check dan dia kata betoi dah...so aku on la date tu...padahal dalam message pun dah tulis 30/10..aku tersilap plak..zetty pun check dah ok ..dia pun xperasan date silap..
pagi tadi baru zetty cal tnya kek...alamak....silap hari laaaaa.....kenduri ari nih..aku pi confirm esok...aduhaiii...mcmner nih...last2 dua2 silap...huhuhu...zetty pun dah cancel order....aku pun dah beli barang...xdak rezeki laa nk buat kek untuk zetty...ida mintak maafla byk2 zetty....kecewa sangat-sangat xdpt buat kek zetty...dah la aku suggest mcm2 kt zetty...
i'm so sorry....sepanjang hari hati xsedap je..dok pikir mcmner la dengan kenduri..dah la dlm dewan plak tu....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Rizaida Home Bakery Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino